loading...
کانون هواداران شینجی کاگاوا در ایران
اقای ایکس بازدید : 64 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)
ريو فرديناند مدافع باتجربه منچستريونايتد هيجان و خوشحالي اش را از به خدمت گرفتن شينجي کاگاوا و انتقال او به يونايتد ابراز کرده است

اين بازيکن ژاپني در بازار نقل و انتقالات تابستاني و با قراردادي در حدود 17 ميليون پوند از بوروسيا دورتموند به يونايتد منتقل شد. اين درحالي است که در طول فصل گذشته، اونقشي کليدي و سرنوشت سازي را درقهرماني دو گانه تيمش ايفا کرده بود

اکنون ريو فرديناند که در اردوي پيش فصل يونايتد با اين ستاره 23 ساله ديدار خواهد کرد، خوشحالي اش را از خريد کاگاوا ابراز کرد و به ام.يو.تي.وي گفت:« بي صبرانه منتظرم تا کاگاوا رادر زمين ببينم. من فصل گذشته بازيهاي او را از طريق تلويزيون تماشاي مي کردم و بازي او در فينال جام حذفي آلمان،وقتي دورتموند، بايرن را شکست داد، ديدم. او واقعا من را تحت تاثير قرار داد. خيلي ها از بازي خوب او متعجب خواهند شدو اميدوارم که بتوانددر کمپ تمريني هم همه را تحت تاثير قراردهد.»

ريو فرديناند 33 ساله که در اردوي تيم ملي کشورش در رقابتهاي يورو2012 جايي نداشت درانتظار آغاز تور پيش فصل تيمش درآفريقاي جنوبي، چين و اروپاست:« من اردوهاي پيش فصل را دوست دارم. اين طولاني ترين زمان من درجدايي از فوتبال بود و واقعا منتظر بازگشت به تمرينات هستم. حتي اعضاي خانواده من هم سعي مي کنند تا من را از خانه بيرون کنندتا برسر تمرينات تيم بروم.من از خانه نشستن و بيکار بودن خسته شده ام. سخت است ولي اين را دوست دارم.»

منبع:ورزش۳
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وبلاگ کانون هواداران کاگاوا در ایران خوش آمدید امیدوارم لحظه های خوبی رو تو این این سایت بگزرونید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام بازیکن برای خرید مناسبتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 2,336